لاکسمی 3-8046

ساعت مچی مجلسی زنانه لاکسمی 3-8046
وضعیت موجودی: موجود است
ارسال رایگان تا هفت روز کاری- پس از تحویل کالا در صورت عدم پسند تا هفت روز امکان تعویض وجود دارد
30,400,000 ریال

ساعت مچی لاکسمی از دیگر برندهای نو ظهور و جدید جهانی می باشد که در سال 2017 توسط یک ژاپنی به نام هو آنگ تای در هنگ کنگ پایه گذاری شد. لاکسمی معنی زیبایی دارد و با نام الهه ثروت، زیبایی و دارایی (لاکشمی) هم اسم است. این زیبایی در ساعتهای برند لاکسمی نیز مشاهده میشود و طراحان این برند همیشه سعی در ایفای این زیبایی در ساعتهای خود هستند. با اینکه این برند از تکنولوزی و موتورهای ژاپنی استفاده میکند به خاطر مونتاز در هنگ کنگ قیمتهای بسیار مناسب و عالی دارد و برای کسانی که به دنبال زیبایی و کیفیت با قیمت پایین هستند بسیار مناسب میباشد.

اکنون کارخانه و شرکت ساعت لاکسمی هم در هنگ کنگ و هم در ژاپن قرار دارد و این برند توانسته در مدت کوتاهی راه زیادی را در دنیای ساعت بپیماید. برند لاکسمی موتور ساعتهایش را از شرکت معروف سیتیزن تهیه میکند و بدنه و بند در کارخانه ی خود لاکسمی در ژاپن ساخته میشوند و سپس در کشور هنگ کنگ سرهم و اسمبل میشوند. شرکت لاکسمی اکنون دارای بیش از 300 کارمند میباشد و سالانه حدود 500.000 ساعت تولید و روانه ی بازار میکند. این شرکت اکنون در ابتدای مسیر خود مشتری های ثابت بسیاری پیدا کرده و توانسته خود را در دنیای ساعت به خوبی نمایش دهد. لاکسمی در ساعتهایش همیشه سعی دارد که از مرغوب ترین قطعات استفاده کند و جنس استیل استفاده شده در آن بهترین نوع استیل یعنی 316L است و بند های چرم واقعی به همراه شیشه ی معدنی همیشه دلیل بر کیفیت بالای ساعتهای لاکسمی بوده است.

شرکت بازرگانی تاج به عنوان نمايندگی رسمی و تاييد شده ايران در سايت لاکسمی معرفی شده كه تحت پشتيبانی شركت لاکسمی در ايران تمامی خدمات فروش، گارانتی و خدمات پس از فروش را با بهترين كيفيت به مشتريان ارائه می دهد. مجموعه ساعت آقاسی نيز به عنوان نماينده رسمی فروش شرکت بازرگانی تاج و سايت ساعت آقاسی به عنوان سایت معتبر خرید اینترنتی ساعت فعاليت می كند. براي اطمينان از اصل و اورجينال بودن ساعت های لاکسمی در مجموعه آقاسی می توانيد قسمت نمایندگی ها در سايت رسمی شركت لاکسمی و شرکت بازرگانی تاج را مطالعه كرده با اطمينان و اعتماد كامل ساعت های لاکسمی را از طريق خرید اینترنتی يا خرید حضوری از مجموعه ما تهيه كنيد.

این ساعت مچی از برند لاکسمی زنانه بوده و جنس بند آن چرم و بدنه ی آن استیل آنتی آلرژی و ضد حساسیت میباشد که از رنگهای رزگلد و مشکی استفاده شده است. سادگی در ساعتهای لاکسمی کاملا مشهود است و به شکلی زیبا از این سادگی در ساعتهای لاکسمی استفاده شده که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکنند. این ساعت کلاسیک و مجلسی زنانه از پرفروشترین ساعت های این برند و دارای نمایشگر ماه (تقویم دار) و صفحه محدبی شکل میباشد. از لحاظ اقتصادی این مدل بسیار مقرون به صرفه است و قیمت مناسب با این امکانات دارد و کادوی مناسب زنانه برای مناسبتهایی نظیر روز زن، کادو روز نولد، کادو ولنتاین و ... میباشد و همانطور که میدانید ساعت اکسسوری بسیار مهم در استایل خانمها میباشد. رنگ مشکی نماد اصالت میباشد و بالاتر از این رنگ رنگی نیست مناسب با همه رنگها هم تیره و هم روشن میباشد.

هم چینین این مدل از ساعت لاکسمی دارای ست مردانه است.

شما می توانید ساعت مچی های برند لاکسمی را به صورت اینترنتی از سایت ساعت آقاسی و یا به صورت حضوری از شعب معتبر مجموعه ساعت آقاسی تهیه کنید.

 

جنسیت زنانه
طرح کلاسیک و مجلسی
مقاومت تا فشار 50 متر آب (در حد گرفتن زیر شیر آب)
سیستم کارکرد ساعت باطری (QUARTZ)
جنس بدنه فلزی (استیل ضد زنگ)
رنگ بدنه رزگلد
جنس بند چرمی
رنگ بند مشکی
امکانات ساعت نمایش ساعت و روزهای ماه
کشور سازنده موتور ژاپن و بدنه چین
نمایندگی در ایران شرکت بازرگانی تاج
مدت گارانتی یک سال
موارد گارانتی کارکرد - آب بندی - رنگ رفتگی و خوردگی
قطر بدنه 30 میلیمتر
ارتفاع بدنه 6 میلیمتر
عرض بند 16 میلیمتر
وزن 40 تا 50 گرم