رویال R 21254-04

ساعت مچی زنانه اصل رویال R 21254-04
ارسال رایگان تا هفت روز کاری- پس از تحویل کالا در صورت عدم پسند تا هفت روز امکان تعویض وجود دارد
0 ریال

نام تجاری رویال لندن از ساعتهای کلاسیک و معاصر زنانه و مردانه تشکیل شده و یکی از مارک های ساعت مچی محبوب در جهان است. این برند دارای محدوده ی گسترده ای از محصول میباشد و یک انتخاب بسیار گسترده برای تمامی مشتریان ساعت شامل سبک، ویژگی های طراحی و عملکرد، مدلهای ساده، مدلهای روز/ تاریخ، ساعت های اتوماتیک و کوارتز در نظر میگیرد. توسعه محصول جدید توسط تیم طراحی اختصاصی رویال لندن انجام میشود، کاری که همیشه در حال تکامل است. برخی از نوآوری های اخیر هیجان انگیز برند رویال عبارتند از یک ساعت مچی اسپرت جدید مردانه که از سبک ساعتهای جنگ جهانی دوم پیروی میکند. جنس این ساعت از فولاد ضد زنگ بوده و با تخیلات ورزشکاری، کرنوگراف، عقربه های نقره ای و ویژگی های تاریخ، در چهار رنگ راه ایجاد شده است.

ساعت های لوکس جنگ جهانی دوم بازتولید اصل تاریخی هستند که نماد تضمین به ایستادگی در برابر زمان را نمایش میدهد. جنس این طرح های کلاسیک از فولاد ضد زنگ بوده و آبکاری طلا دارند و با تکنولوژی کوارتز کار میکنند و داری صفحة خاکستری ظریفی برای نجیب زاده گان ریزبین میباشد که به سنت ارزش قائل هستند. ساعت رویال لندن از انواع مواد از جمله تیتانیوم، فولاد ضد زنگ و آبکاری طلا، در هر دو فرمت دیجیتال و آنالوگ استفاده میکند.

شرکت رویال ایران به عنوان نمايندگي رسمي و تاييد شده ايران در سايت رویال معرفي شده كه تحت پشتيباني شركت رویال در ايران تمامي خدمات فروش، گارانتي و خدمات پس از فروش را با بهترين كيفيت به مشتريان ارائه مي دهد. مجموعه ساعت آقاسي نيز به عنوان نماينده رسمي فروش شرکت رویال ایران و سايت ساعت اقاسی به عنوان سایت معتبر خريد اينترنتي ساعت فعاليت مي كند. براي اطمينان از اصل و اورجينال بودن ساعت هاي رویال در مجموعه آقاسي مي توانيد سايت رسمي شركت رویال و شرکت رویال ایران را مطالعه كرده و با اطمينان و اعتماد كامل ساعت هاي رویال را از طريق خريد اينترنتي يا خريد حضوري از مجموعه ما تهيه كنيد.

این طرح از برند ساعت رویال با طراحی خاص خود هم برای تیپهای مجلسی و هم اسپرت بسیار مناسب میباشد. بدنه ی این ساعت رویال از جنس استیل و بند آن چرم است و از ترکیب رنگ های سفید و طلایی در آن استفاده شده. از ویژگیهای منحصر به فرد این ساعت میتوان به طراحی زیبای آن اشاره کرد که برای تیپهای مجلسی و اسپرت مناسب میباشد. نگینهای استفاده شده در این ساعت از جنس سنگ سوواروسکی بوده و دارای ثانیه ی کوچک در زیر صفحه ساعت نیز میباشد. صفحه ی این ساعت از جنس صدف است.

شما می توانید ساعت مچی های برند رویال را به صورت اینترنتی از سایت ساعت آقاسی و یا به صورت حضوری از شعب معتبر مجموعه ساعت آقاسی تهیه کنید.

جنسیت زنانه
طرح مناسب برای هم اسپرت و هم مجلسی
مقاومت تا فشار 30 متر آب (در حد شستن دست و صورت)
سیستم کارکرد ساعت باطری (QUARTZ)
جنس بدنه فلزی (استیل ضد زنگ)
رنگ بدنه طلایی
جنس بند چرمی
رنگ بند سفید
نگینهای تزئینی سوواروسکی
امکانات ساعت نمایش ساعت، وضعیت 24 ساعته
کشور سازنده موتور ژاپن و بدنه انگلستان
نمایندگی در ایران شرکت رویال ایران
مدت گارانتی دو سال
موارد گارانتی کارکرد - آب بندی - رنگ رفتگی و خوردگی
قطر بدنه 40 میلیمتر
ارتفاع بدنه 8 میلیمتر
عرض بند 20 میلیمتر
وزن 80 تا 90 گرم
ویژگی های خاص زیر ثانیه و صفحه صدفی