مطالب وبلاگ از '2019' تا 'شهریور'

چه ساعتی بخریم که به استایلمون بیاد؟
ساعت وسیله ای است که علاوه بر نمایش زمان و برنامه ریزی استفاده ی دیگری نیز دارد. بر هیچ کسی پوشیده نیست که ساعت ها نشانگر شخصیت و استایل هر فرد است. ساعت جزو پوشش های تزئینی بوده و همانطور که پوشش و لباس هر فردی استایل و ویژگی های شخصیتی آن فرد را بیان میکند ساعت نیز بهترین وسیله برای بیان استایل فرد محسوب میشود. شاید شما نیز شنیده باشید که در کشورهای پیشرفته در آزمونهای مصاحبه ای واکس کفش، ادکلن و ساعت مچی فرد دارای اهمیت بسیار زیادی میباشد. دلیل این امر بسیار ساده است. معمولا کسی که دوست دارد ورزشکار باشد همیشه ساعت اسپرت و ورزشی انتخاب میکند و کسی که هنرمند است ساعت هنری و دیپلمات ها ساعت رسمی را ترجیح میدهند. به بیانی دیگر ساعتها کلیات شخصیتی یک فرد را به نمایش میگذارند.
چرا باید از ساعت مچی استفاده کنیم؟
در گذشته ساعتها ابزاری اساسی بودند که زمان را برای ما مشخص میکردند. ساعتها به مرور زمان پیشرفت زیادی کردند و امروزه تقریبا در تمام وسایل الکترونیکی وجود دارند. و اما سوال مهمی که در ذهن بسیاری از افراد شکل میگیرد این است که چرا باید از ساعت مچی استفاده کرد؟ در صورتی که در گوشی نیز ساعت وجود دارد نیازی به استفاده از ساعت مچی است؟ در جواب این دوستان میتوان گفت که قبلا که گوشی همراه نبوده همه ی مردم ساعت نداشتند و معمولا افراد موفق و توانمند از ساعت مچی استفاده میکردند. برای توضیح بیشتر بگذارید به گذشته ی ساعت بپردازیم.
تشخیص ساعت برند از شبه برند
ساعت برند به ساعتی گفته میشود که برند آن ثبت شده باشد و کارخانه و شرکت های پشتیبانی آن مشخص باشد و دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش باشد. با این حال بعضی از تجار با تبلیغات زیاد و بیش از حد برندهایی را برای مدت کوتاهی ایجاد می کنند و به سودجویی می پردازند بدون اینکه خدمات پس از فروش منطقی و گارانتی معتبری ارائه دهند. به این برندها با عمر کوتاه شبه برند می گویند و هدف از ایجاد آنها سود کوتاه مدت تجار است. این تجار بعد از اینکه آبروی شبه برند خدشه دار شد و یا به عبارت دیگر تاریخ انقضایش گذشت شبه برند دیگری ایجاد و شروع به سود جستن از آن می کنند.
تشخیص ساعت اصل از ساعت کپی
امروزه ساعتهای کپی اکثرا در کشور چین تولید میشوند. چین که عضو سازمان تجارت جهانی نمیباشد به راحتی قانون کپی را زیر پا میگذارد. همانطور که از اسم کپی بر می آید کارخانه های کشور چین تمام تلاششان را میکنند تا طوری کپی نمایند که کپی بودن کالا مشخص نباشد. با این حال میتوان در زمینه ی ساعت کپی بودن آن را تشخیص داد. با اینکه این کار کمی مشکل است و روز به روز کارخانه های چینی سعی در پنهان سازی عوامل ظاهری هستند تا اجناسشان عین اصل شود ولی اکثرا کپی بودن آنها قابل تشخیص میباشد.
انواع ساعت های مچی(ساعتهای چینی،ساعتهای کپی،ساعتهای شبه برند،ساعتهای برند)
در این مطلب می خواهیم انواع ساعتهای مچی را معرفی کنیم. در ابتدا یادآور میشویم که کشور ما به خاطر قوانینی که دارد حقوق کپی رایت در آن رعایت نمیشود و بسیاری از تاجرها از این مساله سواستفاده میکنند و اجناسی از چین وارد کرده و به نام اورجینال بفروش میرسانند. در صورتی که در کشورهای دیگر این مساله کاملا حل شده و امکان تقلب برای کسی فراهم نیست و با متخلفین نیز برخورد قانونی انجام میشود. به همین منظور میخواهیم انواع ساعتهای مچی را معرفی کنیم تا با این پیش زمینه کسی در دام تاجرهای سودجو گرفتار نشود.
خرید ساعت مچی ارزان و با کیفیت
در این مطلب سعی ما بر این است که راهنمایی برای خریدساعت مچی ارزان و باکیفیت برای شما مشتریان عزیز باشیم. با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی خانواده ها اجازه صرف هزینه های زیاد برای خرید ساعت مچی را نمی دهد بسیاری از عزیزان این سوال برایشان پیش می آید که چگونه می توان یک ساعت مچی و با کیفیت همراه با قیمتی معقول و مناسب تهیه کنند. و از طرفی افزایش تعداد برندهای ساعت مچی و نشناخته بودن بسیاری از آنها نیز بسیاری را سردرگم می‌کند. همچنین بعضی تاجرهای ساعت مچی با برند سازی فقط به دنبال کسب سود بدون ارائه کیفیت هستند که طبیعتا کسی دوست نخواهد داشت در دام اینگونه افراد سودجو بیافتد.