کنت کل KC10030792

ساعت مچی اصل کنت کل مردانهKC10030792
وضعیت موجودی: اتمام موجودی
ارسال رایگان تا هفت روز کاری- پس از تحویل کالا در صورت عدم پسند تا هفت روز امکان تعویض وجود دارد
0 ریال

برند کنت کل از برندهای معتبر آمریکایی است که از سال 1982 فعالیت خود را به صورت مستقل آغاز کرد. این شرکت توسط فردی به نام کنت کل پایه ریزی شد. وی نام خود را بر روی شرکت خود قرار داد و فعالیت خود را در زمینه تولید و طراحی کفش شروع کرد.بعدها با برگزاری نمایشگاهی در هتل هیلتون منتهن با زیرکی تمام نام شرکت خود را به Production Kenneth Cole تغییر داد و ادعا کرد شرکتی در زمینه تولید فیلم  دارد و تصمیم بر این داردکه  فیلمی تحت عنوان «تولد یک شرکت تولیدی کفش» بسازد و آن را در نمایشگاه به نمایش درآورد. مسئولین نمایشگاه طرح او موافقت کردند و کنت توانست در طی مدت دو روز و نیم با نمایش فیلم در هتل هیلتون، چهار هزار کفش خود را به فروش برساند و تجارت خود را ازین طریق شروع کرد.

برند کنت کل از جمله برند هایی می باشد که در تمامی زمینه های مد از جمله ساعت فعالیت دارد. ساعت مچی های این برند از طراحی های خاصی برخوردارند بعضی از ساعت مچی های برند کنت کل اسکلتون و اتوماتیک هستند. در اکثر ساعت مچی های برند کنت کل درب پشت ساعت جنس شیشه ای داشته به طوری که موتور به طور واضح دیده می شود.


زمردیان به عنوان نمايندگي رسمي و تاييد شده ايران در سايت کنت کل  معرفي شده كه تحت پشتيباني شركت کنت کل  در ايران تمامي خدمات فروش، گارانتي و خدمات پس از فروش را با بهترين كيفيت به مشتريان ارائه مي دهد. مجموعه ساعت آقاسي نيز به عنوان نماينده رسمي فروش زمردیان و سايت ساعت اقاسی  به عنوان سایت معتبر خريد اينترنتي ساعت فعاليت مي كند. براي اطمينان از اصل و اورجينال بودن ساعت هاي کنت کل مجموعه آقاسي مي توانيد سايت رسمي شركت کنت کل و زمردیان را مطالعه كرده و با اطمينان و اعتماد كامل ساعت هاي کنت کل را  از طريق خريد اينترنتي يا خريد حضوري از مجموعه ما تهيه كنيد

 

 

شما می توانید ساعت مچی های برند  را به صورت اینترنتی از سایت ساعت آقاسی و یا به صورت حضوری از شعب معتبر  مجموعه ساعت آقاسی تهیه کنید. 

جنسیت مردانه
طرح اسپرت
مقاومت تا فشار 50 متر آب (در حد گرفتن زیر شیر آب)
سیستم کارکرد ساعت باطری (QUARTZ)
جنس بدنه فلزی (استیل ضد زنگ)
رنگ بدنه مشکی
جنس بند چرمی
رنگ بند قهوه ای
امکانات ساعت نمایش ساعت - روزهای ماه و هفته - ماه های سال - وضعیت 24 ساعت
کشور سازنده موتور ژاپن و بدنه آمریکا
نمایندگی در ایران شرکت زمردیان
مدت گارانتی دو سال
موارد گارانتی کارکرد - آب بندی - رنگ رفتگی و خوردگی
قطر بدنه 44 میلیمتر
ارتفاع بدنه 11 میلیمتر
عرض بند 22 میلیمتر
وزن 70 تا 80 گرم